
Уміння ладнати з людьми — це особливе мистецтво. Формуванню цього вміння сприяє знання механізмів взаємосприйняття, якими є: прихильність (гарний колектив важко залишати); симпатія; довіра, тобто віра в конкретну людину чи якісь її чесноти, довіра багато в чому визначає надійність спілкування; повага. З метою удосконалення навичок ефективної взаємодії як всередині колективу, так і з населенням, психологом Головного управління Наталею Коритчук проведено тренінг “Вирішуємо конфлікти” в колективі жмеринських рятувальників. В ході заняття вирішувались такі завдання, як налагодження співробітництва, продуктивної діяльності в групі, підведення учасників до усвідомлення унікальності людської особистості, демонстрація різноманітності поглядів на одні і ті ж образи (предмети, поняття), розвиток навичок групової взаємодії, активізація творчого мислення, поліпшення навичок уважного слухання і висловлювання власних думок, ілюстрація «викривлення» змісту повідомлень під час їх передачі.