Аналітична компанія IDC оновила рейтинг брендів, планшети яких користувалися найбільшою популярністю. При складанні списку враховувалися дані за перший квартал 2021 року. Заодно експерти порівняли поточні показники з минулорічними – як з’ясувалося, попит на гаджети значно виріс.
Звання лідера в сегменті планшетів втримала Apple. За три місяці американська компанія реалізувала 12,7 мільйона пристроїв – на 5 мільйонів більше, ніж за той же період 2020 го. Другий рядок списку займає Samsung, яка продала 8 мільйонів планшетів по всьому світу. Частка ринку пристроїв бренду при цьому склала 20%, що на 0,7% вище, ніж рік тому.
Замикає топ-3 Lenovo з показником в 3,8 мільйона планшетів – за рік компанії вдалося поліпшити продажу більш ніж в два рази. Серія планшетів Amazon Fire зайняла четверту сходинку – компанія продала 3,5 мільйона гаджетів за перші три місяці 2021-го. П’яте місце дісталося HUAWEI, яка займає 6,8% ринку.
Популярні новини Модулі пам’яті DDR5: перші фото і технічні характеристики
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!