Чат-бот Контакт-Центра міста Краматорська вже майже місяць працює у месенджері Телеграму тестовому режимі, нагадали в міській раді. Сервіс інтегровано для роботи з вже існуючим сайтом Контакт-центру, для роботи з ним користувачу потрібно пройти реєстрацію з використанням підказок, які надає сам бот: https://t.me/kc_kramatorsk_bot Завдяки новому сервісу ви маєте змогу миттєво отримувати інформацію про роботи комунальників за конкретною адресою або повідомити про проблему та подати звернення – без очікування на вільного оператора. При реєстрації та подачі заявок за конкретними категоріями чат-бот надає підказки, його меню просте та інтуїтивно зрозуміле. Зверніть увагу, що при підтвердженні електронної адреси лист може потрапити в категорію спам – тож не забудьте перевірити цю папку у вашому поштовому сервісі. Оскільки чат-бот працює у тестовому режимі, у разі виявлення помилок, повідомте про них обравши серед категорій «Повідомити про технічні негаразди» або опишіть вашу проблему в електронному листі на адресу [email protected]. Нагадуємо також, що ви можете повідомити про будь-яку проблему у сфері ЖКГ за номерами телефонів: 099-099-1505; 1505.