Компанія Thermo King, яка спеціалізується на транспортуванні з контрольованою температурою, збирається випустити нове акумуляторне рішення під назвою E-Coolpac, яке може живити рефрижераторні контейнери, вантажівки та трейлери замість рішення на дизпаливі.
Про це повідомляє FruitNet.
Технологія, яка пропонує альтернативу дизельній енергії, є результатом партнерства компанії зі швейцарським розробником енергетичних систем Aksa.
Як зазначають у компанії Thermo King, пристрої не виробляють прямих викидів і можуть видавати потужність від 15 до 105 кВт-год. Очевидно, вони також можуть бути модернізовані до гібридних, LNG, електричних або дизельних агрегатів.
«Разом з Aksa ми об’єднали десятиліття галузевих ідей і досвіду та створили високоефективні, надійні та гнучкі рішення для електрифікації транспортного холодильного обладнання», – сказав Енеко Фернандес, керівник виробництва вантажівок у Thermo King.
«Наша мета полягала в тому, щоб забезпечити міцність і якість продукту, перевіреного на відповідність суворим стандартам. За допомогою E-Coolpac наші клієнти можуть оновити свій автопарк вантажівок, причепів і контейнерів відповідно до зон з наднизьким і нульовим рівнем викидів, зон заборони дизельного палива та зон з низьким рівнем шуму (PIEK).»
Пітер Хансен, старший менеджер із продукції компанії Thermo King Global Marine, Rail and Bus, додав: «Транспортери морських рефрижераторних контейнерів, що здійснюють операції з порту до розподільчого центру або щоденні транспортні рефрижераторні контейнери, можуть використовувати E-Coolpac як альтернативу дизельгенераторним установкам для зменшення викидів і дотримуватись місцевих правил».
Читайте також: Воднева вантажівка завершила тримісячні випробування